21 maj 2010

Fredag igen

Men jag förstår inte vart veckan tar vägen. Nu är det fredag igen.

Det går bättre och bättre att jobba och nu känns det som om att jag verkligen är på gång igen. Energin är tillbaka och jag får massor uträttat. Troligen är det vädret som gör sitt till, solen skiner och det är varmt... så himla skönt att slippa tjocka jackor och tröjor och bara gå i tunna kläder. Jag älskar värmen !

Idag skulle jag och Hanna gått till stan och kollat på bikini... inte det roligaste att utsättas för provrummets elaka speglar men so what - jag ser ut som jag gör och jag mår gott - skitsamma om det är lite för mycket Irma på vissa ställen. Nu blev det inte så - Hanna ringdes in till att jobba så jag sitter i soffan med en bok och en kopp kaffe istället. Bikinin får vänta.

Efter lunch har jag bokat massage igen hos Janne Rosengren. Jag mådde väldans gott efter förra veckans massage så jag unnar mig en sväng till.
Tack Mimmi, love u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar