14 maj 2010

En update

Nu har jag varit väldigt dålig på att skriva i min blogg. Men nu blir det skärpning ett tag igen, hoppas jag. Det är ju skönt att skriva av sig i sin dagbok.

Förra helgen blev en riktigt kul helg. På fredagen var jag om min arbetskompis Susanne och kollade av Panorama i Göteborg. Vi har ett eventuellt avtal på gång med en ny hotellkedja och vi träffade säljaren över en lunch. Sen åkte vi till Borås.Det blev träning och bastu och sen hem där Hanna hade lagat mat åt oss. Inbakad fläskfile och klyftpotatis. Så himla gott! Sen Bishop och efter en stund drog vi till Brasseriet. En jättekul kväll!

Lördagen blev hektiskt men så länge det är kul så gör det inget.... först shopping i stan, det var ju Fashion Days i Borås så en hel del kul. Det blev en del fynd :-)

På eftermiddagen var det dags att åka och fira min kusin Andreas som fyllde 30 år. Det är alltid kul att träffa släkten och alla kusiner. De är så himla gulliga allihopa.

Efter det här kalaset så var det dags för Fredrik som fyllde 7 år..... Han är bara en så himla go unge. Hits for Kidz blev an Hit for Fredrik. Kul när barn visar att presener uppskattas. Love him!

Väl hemma igen så kraschade jag i soffan i 10 minuter när det kom ett sms om att en vän var ensam och sökte sällskap. Klart man ställer upp så det blev en promenad ner till Bishop för en öl och sen en kebab. Inte så sent men skönt att bara prata med någon trevlig, smart och kul människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar