23 maj 2010

En go helg

Jag har mått toppen hela helgen, kan det vara av massagen jag fick i fredags? Visst var det lite plågsamt bitvis men helhetsintrycket är ett välmående. Mer stretch kommer att behövas, helt klart.
På fredagkvällen var jag och Hanna ute och åt en bit mat på Bishop, det blev fish n´chips. Den är så himla go hos dem, inte så nyttig kanske men ack så gott. Vi promenerade ju både dit och hem så en del försvann nog på vägen :-)

Lördagen tillbringade vi i stan. Hanna var på shoppinghumör och hittade massor med kul saker, jag provade två bikinisar (heter det så i plural?) men ingen föll mig i smaken. Jag hinner nog fixa nåt innan den 29 juni.....

Senare på eftermiddagen kom goe Bassen på en fika. Vi tittade på hockey och pratade lite om allt möjligt. Det är så skönt att bara vara ibland. Senare på kvällen blev det en tur till Viskan med Git, en gammal jobbarkompis från Ericsson. Jättekul att träffas. Sen gick vi vidare till Bishop och där träffade vi Lena...
Idag är det söndag - slappar i soffan, tvättar och snart blir det kaffe på balkongen. Varmt och skönt idag också. Kanske ska man ta sig till gymmet en sväng senare? Eller bara vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar