14 maj 2010

Veckan som gått

En ganska händelselös början av veckan, jobb och hem. Men det är ju en kort arbetsvecka och helgen började redan i onsdags.
Först jobb men sen fotboll, Elfsborg - AIK och vilken match det blev. Åter en sån där målkavalkad som man bara kan njuta så av. 4 - 0
Jag och Lena började kvällen med ett glas vin på Harrys, det var ju svinkallt ute och ösregn. Efter matchen gick vi tillbaka och träffade ett gäng AIK-are som var ganska deppiga men de glömde fort och vi hade jättekul. Tanken var ju bara att sitta och prata bort en stund efter matchen men det blev en kul kväll med grabbarna ;-)
Torsdag - en röd dag då jag bara kopplade av. Hanna är iväg i Göteborg den här helgen och spelar Basketfestival och jag fixade middag när hon kom hem. Idag är hon iväg igen och jag tar det lugnt på morgonkvisten, Senare ska jag äta lunch med en jobbarkompis och sen är det dags för massage.
Jag har äntligen fått tummen ur och bokat tid. Det blir nog bara avslappnande massage den här gången, senare får han ta itu med mina dåliga axlar.

Om någon är intresserad av att kontakta Jan Rosengren så kan jag rekommendera honom, jag har redan bokat ny tid hos honom för jag mådde väldigt gott efteråt.... lite ont och lite trött men bara skönt.
Janne hittar ni på min Facebook eller på mobil 0731-535695, mail jaros33@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar