30 april 2010

En kväll med Petra

Igår var det dags för fotboll igen men när jag var på väg till Borås Arena så hörde Petra av sig och undrade vad jag gjorde och om jag hade lust att ta en öl med henne.... klart att jag hade. Petra är en av mina absoluta favoriter och fotboll är faktiskt inte så viktigt. Vi gick till Brasseriet och åt en bit mat och tog några öl/vin tillsammans. Kul med sällskap och så kunde jag ju småkika på matchen samtidigt. Hanna dök upp efter sin träning och åt med oss. Även hennes kompis Jenny tittade in.
När matchen var slut så hade inte Daniel dykt upp från sin repkväll inför spelningarna i Amsterdam nästa helg så vi gick till Bishop och fortsatte prata om allt möjligt, mest om bröllopet, kläder, mat, dukning. Det ska bli så kul med bröllop,det är ett tag sedan sist och det här bröllopet kommer inte att vara likt något annat jag varit på - det är ju Petra & Daniel det handlar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar