15 april 2010

Nackspärr

Vad kommer nackspärr av? Jag har inte bytt kuddar, säng eller gjort nåt dumt men ändå fick jag en vansinnig spärr med huvudvärk som följd. Det har suttit i sen i tisdags.... jag vill ju träna och så kommer det här eländet. Fast - det börjar släppa lite nu, med hjälp av Voltaren och några Diklofenak som jag hade kvar.


Gårdagen gick bra, trots att jag bävade lite för den. Kanske betyder det att såren är läkta, trots allt. Jag hoppas på det. Nästa år kanske den 14 April passerar obemärkt.


Jag har kommit en bra bit på väg i planeringen av Greklandsresan. Tjejerna verkar lika förväntansfulla som jag och hittills är planerna klara för de två första öarna, Naxos och Santorini. Kvar är att ordna boendet på Milos.


Och så är våren här på riktigt, solen skiner och det ser riktigt varmt ut ute. Det är så vansinnigt skönt med ljuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar