06 juni 2010

Spa

Veckan har varit bra, I tisdags var jag på spa i Strömstad. En fantastisk upplevelse, hotellrummen är lyxiga, baden och bastun underbara, maten och vinet - en kombination av smaker som matchar. Helhetsintrycket - jag åker dit igen...... definitivt inte sista besöket.

Resten av veckan har varit ganska vanlig.... jobb och sen hem och koppla av. I onsdags var jag och Hanna ute och åt på Brasseriet.... Det är värdefullt med mysstunder med en underbar dotter. Nu är hon iväg på semsterresa med Mickan. Säkert har de det hur bra som helst.

I fredags var jag och mamma och handlade på Knalleland. Jag hittade äntligen en elgrill till balkongen och cafémöbler som får plats. Balkongen är numera inredd och klar. Grillen invigdes med en middag för goa vännen Anders. Vi satt först ute och tog en ouzo - och sen blev det mat och massor med snack. Senare på kvällen promenerade vi till stan och tog några öl på favoritstället Bishop. En riktigt härlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar