28 november 2009

En avkopplingshelg

Igår var det basket i Boråshallen och det blev en sån där rafflande och spännande match med ett otrevligt slut. Vi tappade segern i allra sista tiondelssekunden när Sundsvall satte sitt sista skott.
Usch och fu vad idtott ibland är orättvist.

Idag hade jag laddat för en trevlig kväll ute Göteborg tillsammans med en kompis men tyvärr fick hon förhinder och luften gick ut mig en stund, först tänkte jag skippat alltihopa som jag sett fram emot men det är väl inte kört än, jag har kollat med några andra kompisar i Göteborg om de kan ta den lediga platsen. Sen måste jag snart fatta ett beslut om jag ska sova över på Gothia eller inte, troligen skippar jag det och åker hem, imorgon bär det ju ändå av till Stockholm för en liten julshopping resa och avkoppling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar