05 november 2009


Åh vad kul det är när man träffar gamla vänninor och får skratta av sig ordentligt, prata ikapp och känna att man bara plockar upp där man avslutade sist. Tack till Christina och Jane för uppdateringarna i era liv och för att ni lyssnade på vad som hänt mig.
Jag har ju haft en axel som spökat och periodvis gjort riktigt ont. I våras fick jag behandling på Axelsons och smärtan har delvis varit borta. Vissa moment i Bodypumpen har ju smärtat men jag har nog ignorerat dem lite för mycket.
Nu har jag i alla fått ont igen och Benny tog hand om mig på Friction. Han hittade problemet och nu ska det "bara"fixas till. Första behandlingen är avklarad och jag mår bra, har inte mer ont i alla fall men det här får ta den tid det tar. Sen kanske jag måste börja lyssna på kroppen och dess signaler och inte bara köra på.... ?
Igår kväll när jag kom hem så började det snöa men tyvärr har det inte lagt sig. Jag älskar ju snöfall och längtar efter en riktig vinter. Jag inser också att det är sällan jag får uppleva det när jag bor i Borås. Men man får glädjas över det lilla.... nu blev det tyvärr inget av den snö som kom inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar