14 november 2009

En ny början - igen

Nu har jag deppat klart för den här gången..... inte är det länge som jag orkar med sånt. Livet är för kort för att deppa.
Nu har äntligen bostadsfrågan löst sig på ett alldeles utmärkt sätt. JAg har så länge längtat bort från Kungsleden och nu äntligen har jag hittat något. Det känns helt otroligt rätt. Tillbaka till Göta, där jag är född och uppvuxen, Underbart!
Återstår att avgöra när men snart...... nu börjar jag snart packa :-)

Igår var jag och premiärtränade på Knalleporten. Jag har helt enkelt inte haft tid/ork/energi nog att ta mig i kragen för att testa. Men nu har jag varit där. Jag har väl inte riktigt bestämt mig om jag tyckte om det eller inte. Allt är snyggt och prydligt men inte så mycket gymkänsla. Skivstängerna var räfflade och gav valkar i nävarna, kontorshänder klarar inte sånt. Vikterna var moderna, små men lika tunga, lila, blå och röda? Tur var väl att Andrea hade passet så lite gammal Onyx-känsla fick man i alla fall.
Efter träningen blev det afterwork mat på Harrys och några Staropramen. Gott!!!! Sen öppnade vi flaskan med Mackmyra Special03 och provsmakade. Nja, inte nån stor favorit men efter en stund försvann en del av spritigheten och strävheten och man kunde ana att det kan bli bättre.

Dags att börja fundera över vad det ska bli för mat idag.... efter ett otal koppar med kaffe så börjar det bli dags att bestämma middagen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar