18 november 2009

Men hur kan det regna på det här sättet? Helt vansinnigt och så kommer det från alla håll, man är genomblöt trots paraply. Fy tusan!
Veckan för övrigt har väl varit upp och ner. På jobbet har jag mest varit arg och frustrerad över att en del är så himla rädda för att släppa på delar av sitt gamla arbetssätt. Man tror att bara för att det blir förändringar från det som varit förr så kommer inget att fungera och att de är ensamrådande experter. Tyvärr är det övre medelålderns män som är värst. Eller är det bara för att jag är kvinna som de har svårt att acceptera förändringar? Kan det verkligen vara så illa ställt med gubbar runt 60?
I söndags var jag på Combat igen och det är väl ett tag sen. Det kändes så i ryggmuskulaturen i alla fall. Träningsvärk!!!! Efter passet var jag hos Benny på Friction och fick behndling för min axel.... och jag borde nog vila eller åtminstone låta bli att träna tungt. Jag får väl lyssna till proffset.
Snart är det helg igen och jag ska börja städa ur gästrummet och slänga, slänga, slänga en massa onödiga prylar. Sen om jag hinner så blir det ett litet röj i källaren, jag måste börja där också för jag har samlat på mig massor under åren som bara flyttat med. Men det ska bli så kul med ny miljö.

1 kommentar:

  1. hej hej, håller verkligen med om vädret, ska det aldrig sluta regna, det var tur att solen lyste lite på oss i holland annars hade jag nog gått i ide pga. solbrist. fast jag lyckades ändå dra på mig en rejäl förkylning, kom hem igårkväll och hade tappat talförmågan, men annars så gick spelningen bra, han hade bara lite otur med att en av dom största bokade artisterna spelade samtidigt så det var lite glest i publiken, men sen så va det ju första spelningen i holland.
    Jag läste att du ska flytta, Kul! till vad? lägenhet? när blir det?
    KRAM.

    SvaraRadera