23 november 2010

Vintern är här

Vilken match det blev.... Borås slog Norrköping, svenska mästarna med 20 poäng. En ännu bättre match är förra veckan mot Solna. Vad glad man blir.

I helgen har jag haft Hanna hemma så det blev promenader i stan, några av hennes tjejkompisar var här hemma på pizza och film och sen var hon ute med hela sitt gamla gäng. Jag satt hemma på lördagen och kollade på tv och chattade när datorn helt plötsligt bara la av.... jag orkar inte med sån skit så jag gick till Bishop och tog ett par öl med en kompis. Massor med kul folk och bra stämning. Hemma vid 1, ganska lagom.

På söndagen var det dags igen för lite träning och sen filmkväll. Vi tittade på en lite mörk film med Mikael Persbrand, Dag och Natt. En kontrast till Beck-filmerna.
Igår var jag på hockey med Benny. Vi för oss att gå och titta och ett snabbt beslut fattades. Ingen höjdarmatch precis men bättre än jag förväntade mig med tanke på hur tabellen ser ut. Men förlust ändå i sudden death. Tråkigt!
Det har blivit lite träning också, i fredags kombinationen afro och pump. Jobbigt men fantastiskt kul. Igår körde jag functional och idag pump. Nu blir det nog vila till på fredag.

Nu är det vinter, det är kallt, det blåser och snöar men det är otroligt vackert. Jag är barnsligt förtjust i snö och längtar efter att få börja plocka fram advenstljusstakarna. I helgen blir det nog pepparkaksbak och lite julgodis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar