03 november 2010

Höstrusk

Kan man bli annat än deprimerad en sån här dag? Regnet har vräkt ner i princip hela dagen.... ja kanske inte riktigt hela då men nästan. Det är mörkt och grått.

Jag har varit på jobbet i två dagar nu och måste klara en till innan jag får ta helg. Det är segt, bara att erkänna. Det tar emot och jag får inte mycker hjälp med att prioritera mina arbetsuppgifter. Jag gör det själv och slår ifrån mig när det inte känns ok. Det är tur att man har vänner som man kan ösa ur sig på.

Jag har tränat en hel del de senaste dagarna, i måndags blev det pump på lunchen. Oplanerat men jätteskönt. Sen var det Funcional Moves på kvällen, ny koreografi som känns skitbra. Härligt med lite träningsvärk. Trots det körde jag ett pass pump igår också, lite lättare vikter på benen där träningsvärken satt som värst. Idag är det vilodag.


Det blir fotboll ikväll igen, Chelsea spelar i CL. Vilken fotbollsidiot jag är!Igår tittade jag på FC Köpenhamn mot Barcelona. Härlig inställning från FCK och vilken målvakt han är - Johan Wiland. Skitkul att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar