18 november 2010

Tiden rinner iväg

Det här börjar mer och mer likna veckouppdateringar än en vanlig blogg där man skriver varje dag men trots att jag har all tid i världen så blir det liksom inte av mer än ibland. Men så får det va ett tag!

Som vanligt har det varit mycket sport. Basket, Borås slog Solna i årets bästa match i Boråshallen, i alla fall i mitt tycke. Sen spelade Helsingborg - Hammarby och tack vare HIF så spelar Elfsborg i Europa nästa år. Tack för det! Sen var det Inter - Milan där man fick se Zlatan göra straffmål och sen bidde det inget mer. Ja, och så en avslagen tillställning igår, Sverige - Tyskland. Den kunde man väl lika gärna låtit bli att titta på.

Veckans höjdpunkt var förra torsdagen då jag var på Scandinavium och tittade på Björn Skifs. Han är en fantastisk underhållare, hela ensemblen är otroligt duktiga, dansare, musiker och luftakrobater. En helkväll som föregicks av mat på Heaven23 med fantastisk utsikt över Liseberg och alla lampor.

Jag har även hunnit med att ta hand om mig själv. Jag har varit på massage igen och visst kändes det att kroppen behövde omvårdnad. Det måste jag bara se till att fortsätta med.
Träning - självklart. Lite Functinal Moves och några pass pump har jag hunnit med.Dessutom hamnade jag på Tisdagsklubben på Viskan med andra Onyxare. Gott med en Ceasarsallad och ett glas vin efter ett träningspass.

Idag är det torsdag och det är basketdags i Boråshallen. Norrköping kommer på besök. Nu hoppas vi på en lika bra match som förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar