11 februari 2010

Ikea

Idag blev det en kort dag på jobbet och sen Ikea. På listan stod i första hand gardiner och gardinstänger och naturligtvis hittade vi det... och så blev det ett skoskåp att gömma en del av våra skor i. Det blir en hel del när två tjejer delar på hallmattan. Hanna fick en ny skrivbordsstol, impulsköp men störtskön att sitta på. Det blev lite nya spotar till mina whiskyskåp, en ny lampa och naturligtvis värmeljus.
Imorgon ska jag och Hanna ut och shoppa i Borås. Vi ska bland annat handla hem tillbehör till sushi. Jag har fått för mig att jag måste prova och se om jag kan få till dem åtminstone någorlunda. Jag gillar utmaningar. Provsmakare blir Micke och Lotta på lördag men det vet de inte än.

Imorgon kväll är det match i Boråsallen, Borås Basket möter Uppsala, en viktig match om vi ska nå slutspelet. Vi får hålla tummarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar