16 februari 2010

En tisdag hemma

Så underbart när man känner att en dag hemma är bland det bästa som finns. Idag har jag fått undan ett par lådor i sovrummet och några påsar med prylar....sen har jag ju flyttat runt en massa som jag inte vet riktigt var jag ska placera. Men så småningom hittar nog alla saker sin plats.
Det blev en promenad i snön också. Att det inte kan sluta snöa snart, nu väntar vi faktiskt på våren. Det räcker nu. Vi är i mitten av februari och om all den här snön ska hinna smälta till påsk så måste det börja töa bort snart.
Petra har varit här och fikat idag. Det är alltid kul att träffa dig och är det fettisdag så måste man ju äta åtminstone en semla, oavsett allt......Det är så skönt avkopplande att prata bort en stund.
Nu är det skidor igen, vilken tur att jag är idrottsintresserad och gillar OS. Jag tycker lite synd om alla som inte bryr sig, det är ganska mycket sport på tv just nu.


Läshörna i sovrummet

Fönster i vardagsrummet

Köket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar