22 mars 2011

Mycke träning blir det....

När jag backar tillbaka och funderar över vad jag gjort sen jag skrev senast så är det väldigt mycket träning. Och naturligtvis en Bishopkväll den 17 mars... St Patricks Day måste ju naturligtvis firas med en Guinness och en Kilkenny. Gott!!!!


Det blev mina 3 vanliga pass i början av veckan, inget på fredagen för jag var på basket i Boråshallen och sen Inspirationsdag på Onyx på lördagen med två stenhårda underbart roliga pass.


Kill your darlings - en pass komponerat av Hannah. som verkligen letade rätt på alla de där ställena som man inte kommer åt annars. Man var stentrött efter 15 minuter.

Efter Hannah-passet hade jag bokat mig på Bodystep med Anna. Ett makalöst tempo på den steppen. Hade jag vetat innan vad det var jag bokat mig för så hade jag inte gått på det. Ännu en genomkörare och den här gången av kondition (som är min svagaste sida)

Jättetrött satte jag mig i bilen och åkte till Falkenberg för att gratulera min kära systerdotter Helena som fyllt 25 år. Jättekul att träffa nästan alla syskon och få sig goa skratt.

Efter fika så var det bara raka spåret hem igen, byta om och åka ner till Viskan för Medlemsfest. Kanongo mat på Viskan och mysiga kompisar omkring sig. Det blev en härlig avslutning på en toppendag!

Den här veckan har börjat - med träning. Både måndag och tisdag. Idag har jag dessutom varit hos Jonas i Göteborg och filat på strategin för framtida jobb. Det ser verkligen bra ut!


Idag lunchade jag i Göteborg, njöt av solen med en mugg latte och bara kände vårsolens energi. Underbart!!!!

Kvällen har jag tillbringat framför TV:n med en tallrik mat från Spice n' Rice i sällskap av Benny. Hockeydags! FBK - AIK 2-1

Nu börjar jag förbereda mig för min resa till Amsterdam. Det blir mycket Petra&Daniel och sen ska jag träffa en gammal skolkamrat som jag inte träffat på 30 år. En resa som jag ser fram emot - massor!



http://www.youtube.com/watch?v=i_mzUjNd0OM&feature=player_embedded

1 kommentar:

  1. Härligt det lät med lunch på avenyn, och vilken läcker vårbild..tack för den positiva energin i bloggen!

    -Tord c",)

    SvaraRadera