04 mars 2011

50-årsdagen

Nu har jag äntligen fyllt år. Inget ståhej för den sakens skull men 50 lär ju vara nåt speciellt. Många åsikter om livet börjar eller om det är på väg utför men jag har min uppfattning klar.

Livet fortsätter precis som innan. Jag är varken tröttare eller har mera ont än före onsdagen. Jag mår toppen! Så - för er som har ångest över 50-årsdagen så lägg ner dem! Åldersnojja överhuvudtaget är förkastligt och skapar bara negativa känslor!

Jag fick precis en sån födelsedag som JAG hade tänkt mig! Lugnt med släktingar, vänner och tid att sitta och prata. Senare på kvällen fick jag besöka mitt kära Bishop och ta en öl där i lugn och ro med goda vänner och min dotter.

Imorgon bär det av till London - det är över två år sedan sist så nu längtar jag verkligen dit. Tack Hanna för att du fixar våran resa, din 20-årspresent och min 50-årspresent på samma gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar