14 mars 2011

En lugn helg

En lugn helg skulle det vara men så blev det nu inte i verkligheten. Fredag, ja hyfsat lugnt. En väldigt avslagen basketmatch i Boråshallen där viljan verkade saknas helt. Tråkigt när det blir så, speciellt på hemmaplan när publiken verkligen behöver underhållning. Det fick de inte i fredags.

Lördag, Gabriella bjöd hem mig på pizza och Melodifestival. Jättekul och skönt av koppla av. Efter festivalen drog vi oss ner till stan och hamnade på Bishop, konstigt va? Gabriella ska lära sig dricka öl och inte bara Falcon Export. Det börjar arta sig!
När vi suttit en stund så dök det upp ett gäng basketkillar som vi satt hos och forsatte vår ölprovning. När Bishop stängde blev det Bara och sen whisky hemma hos mig. Så mycket för en lugn helg. Men, det låter faktiskt värre än vad det var. Söndagen var helt ok, sovmorgon i och för sig men sen en långpromenad.


Idag har jag varit i Göteborg hos min jobbcoach. Nu börjar det sakta röra på sig, både för att jag själv vill och för att Jonas också tycker att jag verkar redo igen. Jag har landat ett tag nu och vill att det ska börja hända saker på jobbfronten snart.

Efter Göteborg blev det gymmet, dags för mitt favoritpass för tillfället, Functional Moves. Den här gången med Ingela. Kanonpass, svettigt och jobbigt.

Efter en go stund hemma i soffan så är det nu dags att sova......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar