27 oktober 2009

Så blev det tisdag

En kass måndag följdes av en ......... härlig tisdag. Resan till jobbet gick utan några som helst missöden och väl framme på kontoret så fick jag en hel del gjort, kanske i ren ilska över gårdagen. Jag fick en stunds skvallersnack med min jobbarkompis Jessie och sen lunchade jag med Susanne, vi hann även med en tur till Alami och jag hittade massor med kul kläder att ha i höst.
Sen tog jag tag i träningen igen och tog mig till Onyx. Det blev ett härlig pass pump och det kändes helt underbart skönt. Tack underbara Hannah för att du är en sån inspirationskälla.

Och sen från gymmet till Boråshallen och dags för Ligamatch.... som inte blev riktigt så lyckad. Visst, bara förlust med några poäng men vi var aldrig ens nära att vinna. MEn det blir väl fler möjligheter till segrar och framförallt roligt spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar