13 oktober 2009

Sportfånen

Det blir inte så mycket bloggande nu för tiden, tiden verkar inte räcka till riktigt. Det är mycket jobb nu men ändå så tar jag mig tid att hitta på en massa saker.
Förra veckan var jag på helkul kväll på Liseberg med Susanne, femkamp, tipspromenad, mat på Tyrolen och sen avslut på Rondo med Jerry Williams. Han är 67 år och kör järnet. Helt fantastiskt.
I helgen har det varit en hel del basket, först ligamatch på fredagen och sen dambasket på söndagen. Killarna vände en redan förlorad match och damerna nådde inte upp till sin vanliga nivå och förlorade sin match.
Lördag kväll var det fotboll .... Sverige -Danmark och den vet vi ju hur den slutade, inget mer om den. Nu är det ju sista matchen imorgon mot Albanien och den kan ju bara sluta med vinst men det hjälper ju inte till något VM.
Desto roligare var det att se Hockey, BHC - AIK. Jättekul att se BHC riktigt på hugget ch med en oerhörd vilja och diciplin. Det blir mera hockey i vinter, helt klart.
Nu upptäcker jag att jag är ett otroligt idtottsfreak.... mycket av min fritid går åt till att gå och kolla på idrott, fotboll,basket och hockey. Nu fattas bara en handbollsmatch också men det kommer. Antingen blir det BHK eller möjligen Alingsås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar