16 oktober 2009

tiden försvinner


Mina dagar rullar på lite för fort så jag känner att jag inte hinner med så mycket som jag egentligen vill åstadkomma och för att inte bli stressad av allt det så måste jag komma igång och träna regelbundet. Just nu är det väldigt sporadiskt. Alltså - bättring krävs.

För att unna mig välbefinnande så har jag åter varit och fått en helkroppsmassage och det var ju så himla underbart skönt. En timme när någon bara fokuserar på mig och min kropp. Avslappningen är total och man får så oerhört mycket energi av det. Vill ni prova så kolla på den här sidan och ring och beställ tid hos Benny. Där finns även även info om massterapeutiska behandlingar, inte bara massage för att enbart njuta. http://www.friction.se/

Jag har varit iväg på en tjänsteresa till Schweiz, en snabb tur men jag gillar att träffa nya människor. I det här fallet så handlade det mycket om att knyta kontakter och få en överblick över hur företaget jobbar på Europa-basis. Mycket intressant!

Idag är jag tillbaka på kontoret igen och mår väldigt bra trots två jobbiga resdagar. Det blev en liten whisky igår kväll (Lagavulin) och sovmorgon idag (ända till 6,00).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar