29 augusti 2011

Mera flytt

Idag har jag städat..... och har så vansinnigt ont i knät. Min muskelinflammation vill inte ge med sig trots Voltaren men troligen har jag väl orsakat smärtan själv. Men vad gör man, flytten måste klaras av.
Idag har jag haft hjälp av underbara Gabriella som hjälpt mig massor, städat, kört skräp, handlat och dessutom bjöd hon och Patrik mig på lunch. Madde var uppe enväng med fika åt oss.... love you gumman!
Ikväll är jag i nya lägenheten och grejar lite, men bara lite. Mest försöker jag känna efter om det känns hemma.....Det vet jag inte än.
Ligger i min säng och skriver, det känns hemtamt. Lite nya ljud men skönt!
Jag fick en liten kommentar om att jag var lite hård i min blogg igår. Stämmer det? Jag skriver ju om vad jag tycker, tänker och känner. Visst finns det kanske någon därute som tog illa vid sig av lite hårda ord men jag måste väl ändå få känna mig besviken över den uteblivna hjälpen?
Min blogg är min ventil, ett sätt för mig att skriva av mig av allt som händer. Både det som är positivt och även det som är negativt.
Kommentera gärna mera, det går att göra det anonymt. Och tack för kommentaren jag fick om gårdagens inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar