19 augusti 2011

Livet är fantastiskt

Veckorna rinner iväg, jag är i jobbsökartagen och har bestämt mig för att flytta till något mindre.
Förra veckan träffade jag Micke en hel del eftersom han var hemma i Borås, vi lunchade, fikade och pratade.... Skönt att få rå om honom litegrann.
Förra torsdagen var jag och T0rbjörn ute på Särö och lyssnade på Daniel.... ett udda ställe, lite annorlunda publik men Daniel är ju alltid Daniel. Nya skivan är införskaffad och UNDERBART att äntligen få äga ett exemplar. BLACK VULTURES
Moonshine Got Me
Fotboll är ju en stor del i mitt liv för tillfället, jag har kollat på GAIS ? när de slog Kalmar med 1-0, Elfsborg slå Blåvitt med 3-2 och Dalsjöfors slå Fristad med 5-3.... enbart segrar för mina lag. Nja, GAIS är ju inte mitt lag då men vad gör man inte för kärleken :-)
Det där med att ha helgförhållande funkar ju inte så bra i verkligheten. Jag har ju under de senaste åren sagt att jag enbart söker ett förhållande där jag har mina veckor för mig själv för jobb, träning och vänner och helgerna kan jag tillbringa med en ny kärlek. Jag kan ju bara säga att det inte håller .... längtan efter att få tillbringa tid tillsammans är alldeles för stor. Just för tillfället tillbringar jag långhelger i Göteborg och stortrivs med det.... bara jag får vara med min Torbjörn. Tänk så fort allt förändrades.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar