07 augusti 2011

Helg

Snart är det dags att åka hem till Borås igen. Ikväll är det fotboll... Elfsborg möter Kalmar FF och vi hoppas självklart på 3 nya poäng.
Helgen har jag tillbringat i Göteborg. När jag kom hit i fredags bjöd Torbjörn på älgfärsbiffar och kantarellsås, underbart gott.... Igår träffade jag Hanna i Haga och vi tog en frukostfika innan vi promenerade genom ett vackert underbart Göteborg, vi tittade in en sväng i vackra Hagakyrkan innan vi gick till Saluhallen och handlade lite oliver och mozarellaostar.
Efter promenaden fikade vi hemma igen, kladdkaka och kaffe på balkongen.
Frampå kvällen plockade vi fram lite vin och mumsade på oliverna jag handlat. Skönt att sitta ute en sån kväll, svensk sommar när den är som bäst. Senare på kvällen var det dags för lite uteliv på Linné. Vi var och åt på Temple Pub, ruccolafylld pasta med en pepparbiff.... det blev några goa öl också.....
Snart dags att ta sig hem - nästa vecka kommer Micke hem från Stockholm och det är nåt jag verkligen ser fram emot. Längtar massor efter honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar