01 juli 2011

Juni - sommar

Hela juni har varit en underbar månad som bara flutit iväg.....
Den började ju med några härliga dagar med Madde och Lasse. Sen var jag iväg i Göteborg och njöt av en ansiktsbehandling på OSS. Tack Camilla för den underbara födelsedagspresenten.
Mestadels av mina dagar har jag tillbringat på Lindsberg. Jag har bara njutit av det otroliga lugnet som jag känner härute.
Men jag har även hunnit med ett besök på IKEA med mamma och sen hjälpte jag henne att sätta upp gardiner i vardagsrummet. Nästa steg är ny soffa och ny säng. Kul att få hjälpa henne att få det fint hemma.
Pappa har fyllt år så jag har varit hemma hos dem och fratulerat honom. Där var även Erkki med sin lilla familj. Så himla kul att busa med Robin och Elin.
En solig dag kom Madde och Roza ut för en tjejkväll. Vi satt ute på altanen och spelade fia med knuff och drack en massa vin .... Roza vann fia-spelet. Hmmm :-(
Sen blev det sill och nubbe..... och framåt kvällen grillning. En härlig dag med två underbara kompisar. Jag älskar er!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar