01 juli 2011

En fulltecknad vecka

Från att vissa veckor inte göra mycket så blir andra fullspäckade med aktiviteter.
För det första så har det varit massor med sol. Jag började veckan med att klippa gräset.... mycket jobbigare än vad jag trott, trots att det är en motorgräsklippare. Men det doftar sååå gott med nyklippt gräs.
Sen slog Elfsborg Syrianska och Svenska Damlandslaget slog Colombia. Allt i idrottsväg den här veckan.... nej förresten, Elfsborg slog även CS Fola med 4-0.
I tisdags var jag på födelsedagskalas - 30 och 32-åriga killar firade på Bishop med en kväll fylld med skratt, galna upptåg och tårta. Precis som en sån här fest ska vara..... och en natt i stan!
Mycket sol blev det, både under tisdagen och onsdagen så nu är brännan på plats igen. På onsdagkvällen blev det bugg i Stadsparken med Gabriella. Borås Dansförening håller kurs på utebanan. Jag har glömt hur fantastiskt kul det är att dansa. Det blir fler kvällar.
Igår var det dags för fotografering på Model Lab igen. Jag som hatar fotografer stortrivs framför kameran och bilderna blir hyfsade.... kul att få sminkningen utförd av proffs också. Mer bilder kommer sen....
Efter fotograferingen var jag ute på Hönö för att äta en god middag ute på bryggan. Det är underbart med doften av havet.....
Idag har jag återigen bara njutit av lugnet på Lindsberg... läst, druckit kaffe och bloggat. Nu är det snart grillning och ett glas rött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar