10 september 2009

Höst/sommarvärme

Ännu en sån där underbart vacker höstdag eller nästan faktiskt som en sommardag. Över 20 grader och strålande sol. Idag har jag haft en toppendag, både i jobbet och privat. Mycket positivt händer och jag får till lite avslut på projekt. Alltid skönt så att man kan gå vidare med nästa.
Efter jobbet var jag på Axelsons Massageinstitut. De har kört igång en ny omgång med utbildning och nu var det dags för elevernas första behandlingar. Jag fick en tjej som heter Rebecka, hon fick nog ta i en del för att få igång cirkulation i mina stela hårda muskler. Men hon klarade det, jag mår underbart gott i kroppen. Om några veckor är det dags för nästa omgång och jag bokar nog in mig igen.
Efter jobbet åkte jag ut en sväng till Lindsberg och fick njuta av en underbar solnedgång, kopp kaffe och en kanelbulle. Detta är livskvalite, en dag med mycket positiv energi.
Solnedång Glommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar