19 september 2009

Helg hemma

Veckan har gått i förkylningens tecken, tom så illa att jag gick hem tidigare från jobbet i torsdags och sen tillbringade stora delar av fredagen i sängen. Vilade, läste och kopplade av. Precis vad jag behövde. Jag var pigg igen på fredag kvällen och fixde till lite mat och kunde njuta av en härlig fredagskväll hemma i soffhörnan.
Lördagen kom och en helt underbar dag för en promenad, en lagom träningsform när man är snuvig och hostig. Idag blev det test av en ny kladdkaka som jag hittade i Allers. Massor med mörk choklad och den blev supergod. Dessutom bjöd jag vännen Anders på eftermiddagskaffe. Alltid lika kul att träffa dig Bassen!

1 kommentar:

  1. Hej.
    Kul att träffa dig oxå! Och Hanna.
    Vem vet, nästa gång kanske jag t.o.m. käkar kladdkaka till det alltid välsmakande kaffet!
    Ha det gott!
    /Basse

    SvaraRadera