20 december 2009

Min Moster


Tänk hur fort livet kan förändras. Det som hänt får mig att återigen tänka på hur bra jag har det och hur tacksam jag ska vara över mitt liv. Hur viktigt det är att ta tillvara på den tid man har och framförallt att vara med dem som betyder mest i livet.
För lite drygt en vecka sedan ringde min kusin och berättade att hennes mamma lagts in på lasarettet för problem med levern men allting förändrades så radikalt och så fruktansvärt fort. Igår gick min moster bort...... cancern hade tagit henne. Det är så fruktansvärt orättvist - hon var bara 70 år och är min mammas tvillingsyster.... Nu är hon borta och mina kusiner är förstås förtvivlade och i chocktillstånd ännu. Kicki och Caj - jag tänker på er och era familjer. Ni vet var jag finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar