28 december 2009

Ledig

Ännu en vecka ledigt..... det känns skönt trots att jag måste in och jobba några timmar på onsdag. Det gör inget eftersom jag känner mig avslappnad och lugn. Jag har tränat en hel del, kroppen börjar känna suget igen. Det måste jag tacka mina härliga kompisar för som dragit med mig. Skönt med såna polare!




Igår var jag och körde poweryoga igen, jätteskönt och så himla jobbigt. Jag har bokat mig nästa söndag igen. Ett led i att komma i balans igen.... nytt boende senast om en månad, förändringar på jobbet och så den mentala biten. Nästa steg blir att få ordning på maten och vikten, men var sak har sin tid.


Idag kom dödsannonsen i tidningen - min moster dog den 19 December och jag kan bara förställa mig tomheten som min kusin Kicki känner. Hon stod sin mamma så oerhört nära.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar