29 september 2011

Träningen tar sig

Jag har kommit igång med min träning. Det är så fantastiskt underbart att känna att styrkan kommer tillbaka snabbt. Igår testade jag Sportlife hemma i Borås och BodyBalance. Jag hade glömt hur skönt man svettas av att bara röra sig långsamt och hur skönt det känns efteråt när man ligger på mattan och bara andas....  Men det kändes konstigt att gå in i "fel" byggnad efter att ha promenerat in på Onyx i 12 år. Men nu får jag tänka region och då är det Sportlife som gäller. Jag vill ju kunna träna i Göteborg när jag är där.
Efter träningen åkte vi hem och för min del blev det några omgångar i bastuvärmen. Underbart att känna hettan.

Jag är tillbaka i Göteborg idag efter några dagar hemma i Borås. Igår var jag en sväng i Knalleland och inne i Centrum. Allt är sig likt.
Nu börjar funderingarna kring London forma sig. Jag längtar verkligen dit nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar