06 september 2011

Tillbaka på gymmet

I måndags hade jag några möten inplanterade i Göteborg och när de var avklarade så åkte jag hem till Borås. Det finns en hel del att fixa med, packa upp, slänga, hitta platser och tyvärr så måste jag städa, Det känna inte riktigt fräscht nånstans så det blir en hel del putsande innan sakerna ställs på rätt plats. Sen måste jag bestämma hur mycket saker jag behöver och vad som är helt onödigt.
Jag saknar Torbjörn! Inte trodde väl jag att jag skulle fastna så totalt - tjejen som värnat om sin egentid, sitt liv och sin integritet. Helt plötsligt finns det någon i mitt liv som jag inte visste att jag saknade.... känslan är ovan och helt underbar.
Idag har jag varit och tränat, kanske är det för tidigt med tanke på skadan jag ådrog mig förra veckan men jag måste få komma till gymmet och känna känslan av att köra slut på musklerna. Jag körde ett pump-pass med min absoluta favorit Hannah och känner redan att jag kommer att få så mycket träningsvärk imorgon. Men det är det helt klart värt. Jag körde ingen belastning alls på mina ben, små mjuka rörelser och inte alls i närheten av det jag tidigare kört på mina ben. Nu är det rehab som gäller och inget annat.
Imorgon åker jag till Göteborg igen. Det blir lite röj hemma på förmiddagen men sen åker jag till mitt andra hem igen....

1 kommentar:

  1. "Jag saknar Torbjörn! Inte trodde väl jag att jag skulle fastna så totalt - tjejen som värnat om sin egentid, sitt liv och sin integritet. Helt plötsligt finns det någon i mitt liv som jag inte visste att jag saknade.... känslan är ovan och helt underbar."

    Lovely!!!
    Kram Nina

    SvaraRadera