20 augusti 2010

Veckan då jag inte gjorde mycket men ändå gick massor gjort

Den här veckan har varit ganska lugn. Jag har tränat lite, jobbat lite, fixat det sista inför helgens bröllop.

I onsdags var jag i Göteborg och hälsade på min fd kollega Therése, hennes Theo och framförallt deras 1-årige son Leon som är världens goaste kille. Charmigare unge får man leta efter. Dessutom bonus att få träffa ännu en fd kollega, Anders, som slutade hos oss i april och nuvarande kollegan Marcus. En jättemysig kväll.
Bilden är från Therese Facebook


Jag har kommit igång med min träning. Det har naturligvis blivit bodypump. Det är det enda som kan få mig att känna träningsglädje igen. Sen får resten komma så småningom.

Nu längtar jag efter lördag. Jag ska på Bröllop. Underbara Petra ska gifta sig med suveräne Daniel. Ett par som jag kännt i ganska exakt 5 år som kommit att bli mysiga vänner. Genom dem har jag fått ännu fler nya kamrater, Emma, Gunhild, Pelle, Marie.....
Nu önskar vi bara dessa två härliga ungdomar så mycket Lycka Till med sitt liv som gifta.
Herr och Fru Norgren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar