23 februari 2012

Vår i Göteborg

Igår bjöd Göteborg på en regnig dag så efter mötet hos Alessio så var jag värd lite shopping, inte mycket, bara lite småsaker. Jag väntar in våren och shoppar lite mera då istället. På väg hemåt så gick jag förbi Frisörstaden och de annonserade Drop-In så de det blev en klippning...
Det är inte bara träningen det ska bli ändring på - även kosten så det blev en laxbit med bulgursallad till lunch. Jättegott med en dressing med basilika-touch.
Maten ja, självklart kommer vi att fortsätta äta gott. Det är ju ett av våra intressen men det får allt bli lite nyttigare på veckorna så att träningen verkligen ger resultat.

Idag är det dags igen för gymmet och Alessio. Idag ska vi gå igenom programmet i detalj, bestämma vikter och antal repetitioner för att få ett optimalt resultat. Testerna igår visar att jag behöver ändra på min träning. Det är skönt att känna motivationen komma tillbaka.....

Jag börjar med att ta en promenad till Lilla Bommen. Det är strålande vackert ute och vårkänslorna sipprar över litegrann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar