20 februari 2012

Återstart

Nu är det dags igen för bloggen att vakna till liv. Jag slutade helt enkelt skriva för det var så tråkigt att skriva om arbetslöshet. Även om mycket hänt i mitt liv så fastnade orden. Men nu känns det som om att de vill ut igen och jag vill skriva av mig.
Det ÄR jobbigt att vara arbetslös, att gå på intervjuer och hela tiden komma på andra eller tredje plats. Någon gång måste det bli min tur. Jag har ju så mycket kvar att ge....
Hösten/Vintern har varit turbulent men jag har min Torbjörn som stöttar och finns där för mig. Han är oerhört viktig för mig och en helt underbar människa. Jag är så otroligt lycklig när jag har honom i mitt liv. Jag har tagit steget och flyttat till Göteborg, numera sambo och ni som känner mig vet att jag sagt att jag inte skulle flytta ihop med någon igen men - jag har definitivt ändrat mig. Vi har ett underbart liv tillsammans och varför inte...... Why Not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar