25 april 2011

Festen



Jag var ju väldigt velig angående om jag skulle ha fest eller inte men till slut bestämde jag mig för att ha fest. Jag ville ju träffa de personer som är viktigast i mitt liv, mina barn, mina föräldrar, mina kära kusiner med sina familjer, mina barns vänner och så alla mina egna fina vänner.

















Det blev en helt underbar kväll. Jag fick blommor i massor och fina presenter. Ljuslyktan står fint på balkongbordet, kaffet och chokladen smakar suveränt, cognacen är gudomlig, smyckena är så mycket jag och man träffade mitt i prick vid valet av dem, presentkorten på resor kommer att användas i höst, tavlan pryder väggen i vardagsrummet, sockarna som min farmor stickat värmer gott, vinflaskorna kommer att avnjutas vid speciella tillfällen, whiskyn står fint bland de andra och värmer mig sent på kvällarna och ansiktsbehandlingen skall avnjutas innan sommaren.












Allra allra bäst var festen då alla förhoppnings njöt av den goda maten som eleverna och lärarna på John Bauer gymnsasiet lagade och serverade. Det allra bästa med allt var att jag kunde få släppa kontrollen och bara njuta av att vara.



Tack till alla som kom - pappa och mamma, Micke och Lotta, Hanna, Mimmi och Matina, Caj, Ingela och Julia, Kicki, Mikaela och Daniel, Christina och Janne, Anders, Petra, Daniel och Pelle, Marie och Anders, Camilla, Carina, Benny, Kari, Gabriella, Håkan och Mats, Jenny och Mickan, Martin och Niklas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar