28 december 2010

Snart nytt år

Julhelgen gick superfort som vanligt. Julafton inleddes som vanligt med ett pass bodypump på Onyx. Jätteskönt att börja dagen med träning. Efter dusch och en fika med Benny så åkte jag till mina föräldrar för julmat. Min bror Arne med hela sin underbara familj var redan på plats.
Mina barn anlände och det blev traditionellt julbord, en blandning mellan Sverige och Finland.
Vi tittade naturligtvis på Kalle och sen på "Kan du vissla Johanna" innan jag och barnen åkte hem till vårt och bara kopplade av med godis och julklappar. En härlig julafton.

Juldagen är den stora dagen för Hanna, hon fyllde 20 år i år och började dan med lunch hos Peter. Sen kom släkt och vänner till oss och sist på kvällen alla hennes kompisar. Jag gick till Bishop med Benny och hamnade tillsammans med en gammal vän sen 5 år tillbaka. Jättekul att träffas igen, mycket har hänt sen dess.






Många tankar far omkring för tillfället. Vad vill jag med mitt liv - egentligen? Singel eller ha ett förhållande. Hittills har jag ju hårdnackat sagt att jag trivs med mitt liv som det är men gör jag egentligen det? Jag har massor av vänner men var finns han den specielle för mig. För visst finns han? Eller?

1 kommentar: