18 maj 2011

Hemma

Nu är jag då hemma igen och vardagen börjar. Jag har varit hos läkaren för mina onda knän som visade sig vara inflammerade inre lårmuskler.... rehab, massage och värme. Ja, ja - och hur ska jag klarar av att låta bli att träna?

Nu är jag också på gång för att börja jobba på riktigt igen. Jag har en del alterntiv som jag börjat titta på så snart är jag en vanlig knegare igen. Men jag längtar dit nu, några månader i lugn och ro var vad jag behövde men nu behöver jag mera i livet.


Under hela den här perioden har jag chattat med Chris.... han är en urtrevlig amerikan som mycket väl skulle kunna vara "mannen i mitt liv" men inte är jag egentligen beredd att lämna allt och dra till USA. Sen är det så svårt att bilda sig en vettig uppfattning via Internet. Ja ja, återstår att se vart det leder.


Jag har träffat världens goaste Madde, en supergo tjej som kommer att bli en riktigt härlig kompis. Det tror jag vi känner båda. I Maddes bekantksapkrets finns massor av härliga människor, Roza, Ari, Göran, Tina, Heidi, Lasse..... Alla har nära till skratt och bus. Jättekul.





Sommaren är redan här... fast med lite bakslag de de senaste dagarna. Det har regnat, blåst och nästan känts som höst men så illa är det ju inte. Det är faktsiskt bara försommar ännu.

I helgen var jag i Göteborg, lördagen hos Jessie som fyllde år och söndagen med Hanna. Vi var på konstutsällning där Petra ställde ut sina tavlor och Daniel hade en liten minikonsert. Mysigt värre!!!!

1 kommentar:

  1. Hej! Du riktigt strålade när jag såg dig i gtbg ( det lilla =))HÄRLIGT!!!! O spännande med en ny kärlek....pirrigt ;) Du förtjänar allt gott så forgtsätt att njuta. Vi ses. KRAM

    SvaraRadera