04 februari 2011

Första veckan

Nu har det gått en vecka på mitt nya liv! Det började med en heldag i Göteborg med lite peppningssamtal, sen en lunch med en "jobbkontakt" som kan vara användbar i framtiden. Därefter möte hos min jobbcoach Jonas som ska hjälpa mig framåt och framförallt hjälpa mig ta reda på vad jag egentligen vill....

En skön hemmakväll med lite mat och soffmys.

Tisdagen - Dags för Borås Basket och vår vanliga gratis-match. Den lockade rekordpublik och hallen kokade när Borås slog Solna (mitt andra favoritlag i ligan) 104-82

Jag har även unnat mig att Bara Vara.... det är tom så att jag får lov att planera in dessa i min kalender. Allt för att inte få dåligt samvete för att man inget gör hela tiden.
Träning. Det är något som kommer att stå på schemat i ungefär samma mängd som tidigare. Jag kan ju inte gå och bli träningsnarkoman bara för att jag är hemma. Onsdag kväll var det dags för permiär för nya moduler i Funtional Moves och hjälp vad jobbigt. Svetten rann och musklerna vibrerade av ansträngning. Underbart!

Jag har även lunchat med ännu en "jobbkontakt". Den här gången i Borås och på Oliven. Gott som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar