30 oktober 2011

Hösten är här

Frejas dop gick bra, trots att prästen var mer än lovligt vimsig. Hon är en underbart söt liten tjej och verkar otroligt snäll. Tänk att hon är femte generationen i vår släkt, ganska fantastiskt.
Efter dopet åkte vi till Borås och kollade på Daniels spelning på Rockborgen. Underbara fantastiska människa som spelar så härlig musik..... http://www.youtube.com/watch?v=PVYeOzOv7Qo

Vi har sett Borås Basket slå både Sundsvall och Jämtland på hemmaplan. Borås ligger på delad första plats i Ligan vilket bådar för en himla spännande höst/vinter i Boråshallen. Det ser jag fram emot.

Jag har börjat sticka igen. Det är så himla kul att skapa något med garn, hittills har det blivit en poncho till Freja och ett par raggsockar till mig. På beställningslistan finns vantar, tröja och raggsockar till Hanna.....

Jag har varit ute och promenerat en hel del under veckorna som gått. Hösten är både deprimerande och samtidigt väldigt vacker. Speciellt de dagar då solen skiner och luften är klar. Tyvärr sätter mitt onda knä stopp för längre promenader men jag klarar de små korta varianterna.
 

1 kommentar:

  1. Myspys med stickade sockar. Snygga blev dom då verkligen. Även jag har tänkt börja stocka igen...har i alla fall kommit så långt att jag varit och köpt garn. Skall väl börja med stickningen nu under veckan:)

    SvaraRadera